שאלות ותשובות
תהליך ההזמנה קל ופשוט!
בוחרים את סוג האירוע, בוחרים את מוצרי המיתוג הרצויים כמו הזמנות, ברכונים, פתקי תודה וכו' ומתחילים בהזמנה.
לאחר מכן, בוחרים את הכמות (לפי הטיפים שלנו) ומכניסים את הטקסט הרצוי.
מקבלים דוגמה מותאמת שנעשתה ע"י גרפיקאים תוך 2 ימי עבודה.
מוודאים שהכל עונה על דרישותיכם, מאשרים את ההזמנה ומקבלים את המשלוח מודפס לכתובת הרצויה בתוך מספר ימים.
מרגע אישור ההזמנה במייל חוזר, אנו מכינים את הקבצים לדפוס ומעבירים להדפסה בבית הדפוס.
זה רגע מרגש שבו המוצר מקבל חיים.
אנו מתחייבים לספק לכם את ההזמנה תוך 14 ימי עבודה עם שליח עד לביתכם.
את הדוגמא לאישור אתם מקבלים לכתובת הדואר האלקטרוני שעדכנתם במילוי הפרטים.
חשוב שתעברו בעיון רב על כל הפרטים כדי לוודא שכל הפרטים נכונים ולא חלה שום טעות.
ניתן לשלוח הערות ותיקונים פעם אחת בלבד.
לכן מומלץ מאוד לבדוק, לבחון, לשאול ולהתייעץ ורק אז לשלוח אלינו את ההערות בצורה ברורה ומרוכזת.
קובץ חדש ישלח לאישור תוך 2 ימי עבודה.
לא ניתן ולא משתלם להדפיס עצמאית. מחיר המוצרים כוללים את עלות הדפוס וכל העלויות מסביב. האתר מיועד לחסוך לכם זמן, מאמץ והתרוצצויות מיותרות. בנוסף אנו דואגים שההדפסה תצא מושלמת.
בוודאי שכן!
אנו מודעים לכך שהתארגנות לקראת אירוע היא תהליך.
תחילה מזמינים את ההזמנות לאירוע ורק חלק מהמוצרים הנלווים.
ישנם מוצרים שאת הנתונים עבורם אנו יכולים לדעת רק בסמוך לזמן האירוע, כגון לו"ז ותפריט.
כשיש לכם אירוע במערכת, כל הזמנה שתעשו תשוייך לאותו אירוע, עד שתפתחו אירוע חדש.
בחרתם עיצוב מושלם לאירוע שלכם ואתם רוצים להוסיף מוצר שאינו במגוון, מוצר ייחודי רק לכם על פי בקשתכם?
בשביל זה אנחנו כאן ונשמח להגשים את רצונותיכם!
צרו עמנו קשר, נייעץ ונעצב לכם את המוצר בהתאם לבקשתכם.